simTree Pico är det enkla sättet att skapa scheman till din verksamhet. simTree Pico gör det lätt att schemalägga, kommunicera med personal, och beräkna lönerapporter.
Skaffa simTree Pico
Boka en Demo
Skaffa simTree Pico
Pris och Nivåer
simTree Pico kommer i två nivåer: Pico och Pico plus. Med Pico Plus får du allt som ingår i Pico, och även flertalet smarta extrafunktioner
simTree Pico
simTree Pico Plus
Inbyggd Personal-app
Med simTrees app så kan din personal kan se både sitt eget schema, och sina kollegors scheman, var de än befinner sig. Låt din personal göra önskemål om semester, meddela sjukdom, och byta pass med varandra i appen för enklare schemaläggning.
"simTree hjälper oss på Ellas att schemalägga enklare. Man får en bra överblick över vilka som jobbar, och att kunna ställa in tillgänglighet gör det lätt att kunna se när våra säsongsarbetare kan ta ett pass. Personalappen gör att de anställda kommer åt sitt schema och kan se ändringar när de än vill, vilket hjälper alla att ha koll på när de ska jobba."
- Stina, Ellas i Rosendal
"Att arbeta med simTree har varit en fantastisk upplevelse från första början. Kommunikationen är alltid tydlig, snabb, och genuint trevlig. Vi uppskattar i synnerhet hur Hans, Celine, och resten av teamet verkligen tagit sig tid att förstå våra behov. De tänker aktivt med oss, visar "hands-on" mentalitet, och varje önskemål och idé vi delar möts med engagemang och en positiv inställning. Det känns mer som ett sant partnerskap mer än bara ett leverantör-kund förhållande. Vi är väldigt nöjda med samarbetet och ser fram emot ett långt och framgångsrikt partnerskap tillsammans!"
- Rhonda Bodemeijer,
Interswitch
Översatt recension av simTree WFM
simTrees personal-app gör att dina anställda kan se sina scheman varsomhelst och närsomhelst
Skapa rapporter som PDF, CSV, eller e-post, med en enkel knapptryckning
simTree kommer med en inbyggd användarguide, som gör det enkelt att lära sig systemet
Med simTree Pico så kan din personal skicka önskemål om schemaändringar, sjukanmälan, passbyten, och mer - i en och samma app
Ingen installation eller versionshantering - simTree är utvecklat för webben, så du får nya versioner direkt
Med spökpass så kan du lägga ut pass som dina anställda kan plocka upp när de vill
simTree Pico är ett helt webb-baserat system. Schemalägg varsomhelst, närsomhelst, och spara tid genom att skapa scheman på bara några minuter.
simTree Pico har ett grafiskt gränssnitt, med intuitiva lösningar som kortkommandon och drag-and-drop. Skapa rapporter och skriv ut scheman med ett knapptryck, och tack vare den inbyggda personal-appen så kan dina anställda se sina scheman när de vill.